حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
باند سارقان منزل در کوهدشت متلاشی شد/پایگاه خبری درجا
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
شناسه : 40
بازدید 105
10

فرمانده انتظامی کوهدشت، از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۵ فقره سرقت منزل دراین شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری، خبردرجا ؛ سرهنگ “نبی اله قاسمی “در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر چندین فقره سرقت منزل در یکی از مناطق کوهدشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس […]

پ
پ

فرمانده انتظامی کوهدشت، از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۵ فقره سرقت منزل دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری، خبردرجا ؛ سرهنگ “نبی اله قاسمی “در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر چندین فقره سرقت منزل در یکی از مناطق کوهدشت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی دقیق محل سرقت و استفاده از سرنخ های برجای مانده تحقیقات خود را شروع و به فردی سابقه دار مظنون شدند.

سرهنگ قاسمی، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام  قضائی  وارد  عمل شده و ضمن دستگیری ۲ متهم و انجام تحقیقات پلیسی یک همدست دیگرش را دستگیر کردند.
 
وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت از منازل مختلف  اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت، در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت اصول اولیه ایمنی، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج از منزل مطمئن شده و در خصوص نگهداری پول نقد و اقلام با ارزش خود مثل طلا و جواهرات گران قیمت در منزل، کلیه نکات ایمنی را رعایت نمایند و در این رابطه توصیه ها و هشدارهای پلیس را مدنظر قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.