حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
شناسه : 79
بازدید 416
15

جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری ۷ سارق و کشف ۱۶فقره سرقت درشهرستان کوهدشت خبر داد. سرهنگ”فرهاد ابدال چگنی”در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، با اقدامات و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی کوهدشت۷ سارق دستگیر شدند.وی افزود: سارقان در تحقیقات به عمل […]

پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری ۷ سارق و کشف ۱۶فقره سرقت درشهرستان کوهدشت خبر داد.

سرهنگ”فرهاد ابدال چگنی”در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، با اقدامات و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی کوهدشت۷ سارق دستگیر شدند.
وی افزود: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب ۱۶ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی و دولتی،معابر، منزل، وسایل نقلیه، سیم و کابل برق اعتراف کردند.

جانشین انتظامی استان، در پایان بیان داشت: توجه شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف پلیدشان می شود و از عموم مردم خواست درصورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.