حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
شناسه : 150
بازدید 54
8

هواشناسی 🇮🇷💥مجموع بارش ۵ روز آینده تا اواخر وقت یکشنبه ۶ آذر 🇮🇷 ظهر جمعه بتدریج سامانه فعال وارد غرب کشور و استان لرستان می شود. ابتدا در مناطق غربی استان آغاز بارش را خواهیم داشت و با تاخیر در سایر مناطق استان نیز بارش پیشبینی میشود. بارش به شکل متناوب تا اواخر وقت شنبه […]

پ
پ

هواشناسی

🇮🇷💥مجموع بارش ۵ روز آینده تا اواخر وقت یکشنبه ۶ آذر

🇮🇷 ظهر جمعه بتدریج سامانه فعال وارد غرب کشور و استان لرستان می شود. ابتدا در مناطق غربی استان آغاز بارش را خواهیم داشت و با تاخیر در سایر مناطق استان نیز بارش پیشبینی میشود. بارش به شکل متناوب تا اواخر وقت شنبه ادامه می یابد.

🇮🇷 در ارتفاعات استان بارش به شکل برف خواهد بود. از نظر میزان بارش در مناطق مختلف استان بین ۵ تا ۳۰ میلی متر انتظار بارش داریم که طبق خروجی فعلی مدل ها هسته بارش در برخی مناطق مرکز و جنوب استان واقع می شود. علاوه بر بارش در مناطق مختلف استان بین ۴ تا ۸ درجه کاهش دما خواهیم داشت.

https://instagram.com/khelifnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.