حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
اولویت اول لرستان در سفر رییس جمهور ساخت و تکمیل شد معشوره است
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۸
شناسه : 58
بازدید 90
8

استاندار لرستان در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه افلاک استان: فرهاد زیویار استاندار لرستان در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه افلاک استان با اشاره به وضعیت نامطلوب صنعت و تولید در استان گفت: در گذشته کارخانه‌های بزرگی در استان ایجاد شده، اما به دلائل مختلف هم اکنون تعداد زیادی از این واحد‌های تولیدی صنعتی از […]

پ
پ

استاندار لرستان در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه افلاک استان:

فرهاد زیویار استاندار لرستان در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه افلاک استان با اشاره به وضعیت نامطلوب صنعت و تولید در استان گفت: در گذشته کارخانه‌های بزرگی در استان ایجاد شده، اما به دلائل مختلف هم اکنون تعداد زیادی از این واحد‌های تولیدی صنعتی از روند تولید خارج و یا تعطیل شده اند.

دکتر زیویار عنوان کرد: اولویت اساسی در بخش اجرای طرح‌های تامین آب ادامه ساخت و تکمیل سد گاوشمار (معشوره) است و در حق این سد و بهره برداران آن یعنی چهار شهرستان، کوهدشت، چگنی، دلفان و سلسله اجحاف شده است.

استاندار افزود: اولویت دوم لرستان ایجاد راه آهن است، اما در این بخش باز هم در حق این استان اجحاف شده است و دنبال این هستیم عملیات خط آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک در سفر آتی رئیس جمهور از سر گرفته شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.