حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
شاه ماهی لرستان در تور پیکان
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
شناسه : 49
بازدید 236
22

آریا امرایی والیبالیست خوش قامت رومشکانی در لیگ ۱۴۰۰ برای پیکان توپ می‌زند. تیم لیگ برتری پیکان که از تیم‌های قدرتمند والیبال ایران است برای لیگ ۱۴۰۰ آریا امرایی بازیکن پشت خط زن تیم هوادار تهران را به خدمت گرفت. امرایی که سابقه بازی در تیم‌های هوادار و سایپای تهران را در کارنامه خود دارد […]

پ
پ

آریا امرایی والیبالیست خوش قامت رومشکانی در لیگ ۱۴۰۰ برای پیکان توپ می‌زند.

تیم لیگ برتری پیکان که از تیم‌های قدرتمند والیبال ایران است برای لیگ ۱۴۰۰ آریا امرایی بازیکن پشت خط زن تیم هوادار تهران را به خدمت گرفت.

امرایی که سابقه بازی در تیم‌های هوادار و سایپای تهران را در کارنامه خود دارد از والیبالیسیت‌های جوان و آینده‌دار لرستانی است.

آریا امرایی اهل شهرستان رومشکان(لرستان) است که فعالیت ورزشی خود را از همان ابتدا در رشته والیبال شروع نموده و با توجه به فیزیک بدنی مناسب و استعدادی که در این رشته دارد توانسته توانایی‌های برتر خود را به نمایش بگذارد.

لازم به ذکر است که تیم پیکان پیش از این نیز از رضا صفایی ملی‌پوش اسبق لرستانی در ترکیب خود بهره برده است.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.