حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
شناسه : 157
بازدید 52
10

دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی در کوهدشت فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری ۵ سارق و کشف ۱۴فقره سرقت در این شهرستان خبرداد. سرهنگ”علی امانی “در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با سارقان، ماموران انتظامی کوهدشت با اقدامات و تلاش های شبانه روزی ۵ سارق را دستگیر کردند. وی افزود: سارقان در […]

پ
پ

دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری ۵ سارق و کشف ۱۴فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ”علی امانی “در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با سارقان، ماموران انتظامی کوهدشت با اقدامات و تلاش های شبانه روزی ۵ سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان در تحقیقات بعمل آمده به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت در پایان با اشاره به اینکه توجه شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پلیس موجب ناکام ماندن سارقان  در رسیدن به اهداف پلیدشان می شود، از مردم خواست درصورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.