حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
شناسه : 155
بازدید 43
8

اختلافات قبلی در بروجرد منجر به قتل یک نفر شد سرهنگ مهدوی‌کیا؛ فرمانده انتظامی بروجرد:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مجروحیت در خیابان کمربندی، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند که ۲ نفر شامل راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت به‌وسیله سلاح جنگی مورد اصابت گلوله قرار گرفته […]

پ
پ

اختلافات قبلی در بروجرد منجر به قتل یک نفر شد

سرهنگ مهدوی‌کیا؛ فرمانده انتظامی بروجرد:
در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مجروحیت در خیابان کمربندی، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند که ۲ نفر شامل راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت به‌وسیله سلاح جنگی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروحان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

متاسفانه یکی از مجروحان به‌علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد و با تحقیقات و اقدامات پلیسی صورت‌گرفته مشخص شد ضاربان با یکدستگاه خودرو پژو و با استفاده از سلاح جنگی تیراندازی و از محل متواری شدند که ضمن شناسایی ضاربان، علت درگیری، اختلافات قبلی عنوان شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.