حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
شناسه : 141
بازدید 53
13

.⭕️ انتقاد و خط نشان فرماندار کوهدشت برای کارشکنی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم، گرانفروشی کسبه و گرانی و کمبود دارو در شهرستان 📌 فرماندار کوهدشت با انتقاد شدید از کارشکنی بانک‌های این شهرستان در پرداخت تسهیلات گفت: کوهدشت جزو ۳۲ شهرستان محروم کشور است و این بانک‌ها نباید مانع در روند تولید و […]

پ
پ

.
⭕️ انتقاد و خط نشان فرماندار کوهدشت برای کارشکنی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم، گرانفروشی کسبه و گرانی و کمبود دارو در شهرستان

📌 فرماندار کوهدشت با انتقاد شدید از کارشکنی بانک‌های این شهرستان در پرداخت تسهیلات گفت: کوهدشت جزو ۳۲ شهرستان محروم کشور است و این بانک‌ها نباید مانع در روند تولید و زندگی مردم ایجاد کنند.

📌 محمد مرادی کفراج امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: خدمات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در هفته دولت اطلاع‌رسانی شود، زیرا این خدمات موجب ایجاد امید و بیانگر اقدامات در جهت خدمت‌رسانی به مردم است.

📌 وی با بیان اینکه کوهدشت در برنامه‌های مرتبط با برگزاری کنگره شهدای لرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر عقب است، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید برنامه‌های خود را در این زمینه ارائه دهند و تولید محتوا با محوریت معرفی شهدای کوهدشت داشته باشند.

📌 فرماندار کوهدشت با اشاره به لزوم ساماندهی هیئات مذهبی این شهرستان عنوان کرد: این هیئات باید برنامه‌های عاشورایی خود را بر اساس شئونات، منطبق با جایگاه امام حسین (ع)، حماسه کربلا و به‌دور از هرگونه بدعت اجرا کنند تا فرهنگ ناب حسینی در هیئات مذهبی متبلور شود.

📌 وی با بیان اینکه طرح شمیم خدمت کوهدشت روزهای آینده در نماز جمعه اجرا می‌شود، بیان کرد: این طرح در هفته دولت به‌صورت ویژه‌تر و فراگیرتر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

📌 مرادی با اشاره به نارضایتی اغلب مردم کوهدشت از اصناف به‌دلیل گران‌فروشی، کم‌فروشی و بدفروشی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امنیتی باید با حساسیت ویژه به این قضیه ورود کنند.

📌 فرماندار کوهدشت با بیان اینکه اصناف متخلف این شهرستان پلمب می‌شود، تصریح کرد: مجوز این واحدها ابطال و جریمه‌های سنگین برای کسبه وضع می‌شود، همچنین کسبه متخلف به دادگاه‌های ویژه معرفی می‌شوند.

📌 مرادی با تأکید به اینکه میانگین گران‌فروشی در کوهدشت به‌طور قطعی ۲ تا ۳ برابر سطح لرستان است، اظهار داشت: اوضاع بازار این شهرستان باید به‌صورت جدی ساماندهی و از لحاظ قیمت‌های سلیقه‌ای توسط کسبه جلوگیری شود.

📌 وی با انتقاد شدید از کارشکنی بانک‌های کوهدشت در پرداخت تسهیلات به مردم افزود: این شهرستان جزو ۳۲ شهرستان محروم کشور است، اما بانک‌های کوهدشت با بدترین وجه ممکن با ارباب رجوع برخورد می‌کنند و قوانین سلیقه‌ای برای شرایط ضامن دارند.

📌 فرماندار کوهدشت با اعلام نارضایتی از عملکرد بانک‌های این شهرستان عنوان کرد: بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات و تسهیل‌کننده زندگی مردم هستند و نباید مانع در راه کسب‌وکار ایجاد کنند.

📌 وی با تأکید به اینکه ۱۰ نفر از بین ۲۰ تا ۳۰ مراجعه‌کننده به فرمانداری کوهدشت به‌طور روزانه گلایه از عملکرد بانک‌های این شهرستان دارند، بیان کرد: بانک‌های کوهدشت باید خدمت به مردم را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

📌 مرادی با بیان لزوم تشکیل یک جلسه ویژه با بانک‌های کوهدشت برای بهبود عملکردشان گفت: اگر این بانک‌ها در راستای خدمت به مردم حرکت نمی‌کنند، بهتر است که جمع‌آوری شوند!

📌 فرماندار کوهدشت با اشاره به تذکر به رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به‌دلیل گرانی و کمبود دارو تصریح کرد: مردم از خدمات‌دهی بیمارستان امام خمینی (ره) به‌دلیل کمبود امکانات نارضایتی‌هایی دارند و باید مدیریت مجموعه بهداشت و درمان ارتقا یابد.

تنظیم خبر: فاطمه نیازی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.