حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 49 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
شناسه : 124
بازدید 125
12

. کشف گنج یاب ۲۵ میلیاردی در رومشکان فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر و کشف یک دستگاه گنج یاب به ارزش بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان رومشکان خبرداد. سردار”یحیی الهی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی رومشکان در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر انجام عملیات […]

پ
پ

.

کشف گنج یاب ۲۵ میلیاردی در رومشکان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر و کشف یک دستگاه گنج یاب به ارزش بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان رومشکان خبرداد.

سردار”یحیی الهی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی رومشکان در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر انجام عملیات حفاری توسط یک نفر در اطراف این شهرستان، موضوع دردستور کارماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از وی یک دستگاه گنج یاب و متعلقات آن کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش گنج یاب کشف شده را بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.